1. Informatie
  2. Over ons - Alensa

Betalingsmethoden voor Contactlenzen bij Alensa

beveiligde betaling garantie stempel - Alensa

U kan via volgende methoden betalen in onze webshop:

  • Overschrijving (op voorhand)
  • Kredietkaart: Visa, Visa Electron en Mastercard
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal

Beveiligde betaling

Wij verzekeren u dat alle betalingen op een veilige en beschermde manier zullen worden uitgevoerd. Uw gegevens worden enkel gebruikt om de betaling tot stand te brengen en zullen in geen geval worden doorgegeven aan andere partijen.

Online betalen

Indien u koos voor online betaling met kredietkaart, Bancontact/Mis­terCash of Paypal zal u direct na het plaatsen van de bestelling doorverwezen worden naar beveiligde website van één van onze partners waar u veilig de betaling kan uitvoeren. U kan de online betaling ook uitvoeren vanuit het overzicht van uw bestellingen via de knop “Online betalen”. Let er wel op dat de betalingslink enkel geldig is gedurende 30 minuten.

Betalen via bankoverschrijving

Indien u koos voor betaling via overschrijving zal u onze betalingsgegevens zien vlak na het plaatsen van uw bestelling. U kan deze gegevens ook terugvinden in de bevestigingsmail die u zal ontvangen. Gelieve de betaling op voorhand uit te voeren, want wij kunnen uw bestelling pas verzenden van zodra wij het betalingsbewijs ontvangen en deze door onze accounting werd geverifieerd en geregistreerd. Hou dus rekening met een vertraging van gemiddeld 2–4 dagen bij betaling via overschrijving. Als u uw zending graag zo snel mogelijk zou willen ontvangen, raden wij u een bevestiging van de betaling, uitgegeven door uw bank, hetzij in een grafisch formaat of als PDF naar ons e -mail adres: info@alensa.be te sturen.

Onze betalingsgegevens voor bankoverschrijving zijn volgende:

T.a.v Alensa s.r.o.
Bank: Citigroup Global Markets Germany AG 
IBAN: DE63502109000217632005
BIC: CITIDEFFXXX

Graag vragen wij ook aan onze klanten om het bestellingsnummer in de mededeling te plaatsen, zo kunnen wij uw betaling correct registreren.

Problemen bij betaling

  • Mocht u technische problemen ondervinden met het uitvoeren van de betaling, controleer eerst zeker bij uw bank of Paypal account of uw transactie is geslaagd; en zo niet, hoe dat probleem kan worden opgelost.
  • Als uw betaling succesvol werd uitgevoerd, maar om één of andere reden niet door ons systeem werd geregistreerd, contacteer ons op info@alensa.be met het nodige bewijsmateriaal en wij valideren de betaling voor u.
  • Als u problemen ondervindt met de betalingspagina, probeer dan een andere browser of toestel, of contacteer uw bank voor verdere technische hulp.

Opmerkingen


Ilse Claes

Indien je lenzen bestelt via jullie website, krijg je hier dan ook een factuurbij zodat ik hiermee naar de Voorzorg kan gaan om nog die 25 euro terug te krijgen?

info@alensa.be

Beste Ilse,

Ons bedrijf voorziet u zeker van een factuur maar levert geen bijkomende attesten. U kan meer hierover nalezen, ofwel in onze algemene voorwaarden, ofwel bij vraag 18 in onze veelgestelde vragen over bestellingen: https://www.alensa.be/…llingen.html Gelieve deze info zeker en vast door te nemen.

Suzy Missin

Beste, ik zet een bestelling en wil betalen en alles verdwijnt. Ook mijn korting? Hoe kan ik mijn eerste bestelling betalen en ontvangen? Met beleefde groeten suzy

info@alensa.be

Beste Suzy,

Graag willen we u de gemiste korting terug compenseren, in dit specifieke geval onder de vorm van winkelkrediet, zodat u deze bij een volgende bestelling kan toepassen. Voor de toekomst: indien de betaling zou mislukken bij een bepaalde bestelling, hoeft u niet noodzakelijk opnieuw te starten en kan u, zonder verlies van enige kortingen op die bestelling, proberen om diezelfde bestelling opnieuw te betalen. Dit doet u door rechtsboven, bij uw naam, naar „overzicht bestellingen“ te gaan. Daar zal u de mislukte en onbetaalde bestelling zien staan en kan u deze opnieuw proberen betalen. Op deze manier verliest u geen kortingen en dergelijke die zouden toegepast zijn op die bestelling.

T A V. Hereygers

Beste, Misschien heb je deze nr ook nodig 710157996 Mvgr Werner Van Camp

T A V. Hereygers

Beste, Ik heb lenzen besteld en deze zijn onderweg met bestelnr 157996. maar ik zie dat het bedrag 2 X van mijn MasterCard is gegaan is het mogelijk om het bedrag van 77,40 €'terug te storten Dank u Mvgr. Werner Van Camp

info@alensa.be

Beste Werner,

We kijken dit meteen in en zorgen dat u uw dubbele betaling terugkrijgt. We nemen hierover ook zeker contact met u op via e-mail.

Michael

Beste, Na enkele keren opnieuw te proberen te betalen via paypal is het uiteindelijk gelukt. Maar nu staat in mijn Bestelgeschiedenis bestelnr 169286 en 116722 open omdat deze betalingen niet gelukt zijn. Pas bij bestelnr 141419 is de betaling gelukt. Kunnen deze 2 bestellingen die mislukt zijn verwijderd worden. Ik heb namelijk maar 1 bestelling nodig. Deze die uiteindelijk betaald is Met vriendelijke groeten, Van De Vyver Michael

info@alensa.be

Beste Michael,

Geen probleem, wij annuleerden de onbetaalde bestellingen. Bedankt voor uw aankoop!

Annie

Super service, gemakkelijke online betaling en snel geleverd!

RONNY

Jullie verwijzen in jullie site naar meerdere betalings mogelijkheden zoals VISA enz .... blijkbaar is dit het geval niet Mvg Ronny Redant

info@alensa.be

Hallo Ronny,

Wij bieden wel verschillende betalingsmethoden aan, waaronder kredietkaarten (Visa, Visa Elektron, Matsercard en Maestro) Paypal en overschrijving. U verwittigde ons via email dat u graag wou betalen via Visa in plaats van de gekozen overschrijving maar vroeg ook meteen daarna om de bestelling te annuleren. Wij annuleerden dan ook de bestelling ingaande op uw verzoek. Als u alsnog wenst om de bestelling aan te houden veranderen wij de door u gekozen betalingsmehtode van overschrijving naar Visa.

Wij hopen u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben.

Maestro Master Card VISA VISA Electron PayPal Bancontact DHL GLS UPS