Betalingsmethoden voor Contactlenzen bij Alensa

beveiligde betaling garantie stempel - Alensa

U kan via volgende methoden betalen in onze webshop:

  • Overschrijving (op voorhand)
  • Kredietkaart: Visa, Visa Electron en Mastercard
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal

Beveiligde betaling

Wij verzekeren u dat alle betalingen op een veilige en beschermde manier zullen worden uitgevoerd. Uw gegevens worden enkel gebruikt om de betaling tot stand te brengen en zullen in geen geval worden doorgegeven aan andere partijen.

Online betalen

Indien u koos voor online betaling met kredietkaart, Bancontact/Mis­terCash of Paypal zal u direct na het plaatsen van de bestelling doorverwezen worden naar beveiligde website van één van onze partners waar u veilig de betaling kan uitvoeren. U kan de online betaling ook uitvoeren vanuit het overzicht van uw bestellingen via de knop “Online betalen”. Let er wel op dat de betalingslink enkel geldig is gedurende 30 minuten.

Betalen via bankoverschrijving

Indien u koos voor betaling via overschrijving zal u onze betalingsgegevens zien vlak na het plaatsen van uw bestelling. U kan deze gegevens ook terugvinden in de bevestigingsmail die u zal ontvangen. Gelieve de betaling op voorhand uit te voeren, want wij kunnen uw bestelling pas verzenden van zodra wij het betalingsbewijs ontvangen en deze door onze accounting werd geverifieerd en geregistreerd. Hou dus rekening met een vertraging van gemiddeld 2–4 dagen bij betaling via overschrijving. Als u uw zending graag zo snel mogelijk zou willen ontvangen, raden wij u een bevestiging van de betaling, uitgegeven door uw bank, hetzij in een grafisch formaat of als PDF naar ons e -mail adres: info@alensa.be te sturen.

Onze betalingsgegevens voor bankoverschrijving zijn volgende:

T.a.v Alensa s.r.o.
Bank: Citigroup Global Markets Germany AG 
IBAN: DE63502109000217632005
BIC: CITIDEFFXXX

Graag vragen wij ook aan onze klanten om het bestellingsnummer in de mededeling te plaatsen, zo kunnen wij uw betaling correct registreren.

Problemen bij betaling

  • Mocht u technische problemen ondervinden met het uitvoeren van de betaling, controleer eerst zeker bij uw bank of Paypal account of uw transactie is geslaagd; en zo niet, hoe dat probleem kan worden opgelost.
  • Als uw betaling succesvol werd uitgevoerd, maar om één of andere reden niet door ons systeem werd geregistreerd, contacteer ons op info@alensa.be met het nodige bewijsmateriaal en wij valideren de betaling voor u.
  • Als u problemen ondervindt met de betalingspagina, probeer dan een andere browser of toestel, of contacteer uw bank voor verdere technische hulp.

Maestro Master Card VISA VISA Electron PayPal Bancontact DHL GLS PostNL
Top