Betalingsmethoden bij Alensa

beveiligde betaling garantie stempel - Alensa

U kan via volgende methoden betalen in onze webshop:

  • Kredietkaart: Visa, Visa Electron en Mastercard
  • Bancontact / Mister Cash
  • PayPal
  • Cadeaubon

Beveiligde betaling

Wij verzekeren je dat alle betalingen op een veilige en beschermde manier zullen worden uitgevoerd. Jouw gegevens worden enkel gebruikt om de betaling tot stand te brengen en zullen in geen geval worden doorgegeven aan andere partijen.

Online betalen

Indien je koos voor online betaling met kredietkaart, Bancontact/Mis­terCash of Paypal zal je direct na het plaatsen van de bestelling doorverwezen worden naar beveiligde website van één van onze partners waar je veilig de betaling kan uitvoeren. Je kan de online betaling ook uitvoeren vanuit het overzicht van uw bestellingen via de knop “Online betalen”. Let er wel op dat de betalingslink enkel geldig is gedurende 30 minuten.

Betaling met een cadeaubon

Betaling met een cadeaubon is alleen mogelijk met een bon die gekocht is in de e-shop van Alensa.be. Wanneer je betaalt met een waardebon, moet je de unieke code van de waardebon invoeren in het veld voor het invoeren van de kortingscode in het winkelmandje. De waardebon kan alleen worden gebruikt voor een eenmalige aankoop, voor het volledige bedrag. Als de waarde van de aankoop hoger is dan de waarde van de waardebon, betaal je alleen het verschil. Je kan alle door de webwinkel aangeboden goederen of diensten met een tegoedbon betalen.

Problemen bij betaling

  • Mocht je technische problemen ondervinden met het uitvoeren van de betaling, controleer eerst zeker bij jouw bank of Paypal account of uw transactie is geslaagd; en zo niet, hoe dat probleem kan worden opgelost.
  • Als jouw betaling succesvol werd uitgevoerd, maar om één of andere reden niet door ons systeem werd geregistreerd, contacteer ons op info@alensa.be met het nodige bewijsmateriaal en wij valideren de betaling voor jou.
  • Als je problemen ondervindt met de betalingspagina, probeer dan een andere browser of toestel, of contacteer jouw bank voor verdere technische hulp.