Herhaal uw laatste bestelling

Geld-terug-garantie voor TopVue Contactlenzen

geld-terug-garantie stempel - Alensa

Voor onze TopVue contactlenzen kan u gebruik maken van de geld-terug-garantie. Dit wil zeggen dat als u de TopVue contactlenzen hebt geprobeerd en u niet tevreden bent, wij u een vergoeding voor de hele verpakking zullen geven, zolang u deze niet langer dan 365 dagen na aankoop terugstuurt. Neem in dit geval contact op met de klantendienst en volg zeker onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden voor een terugbetaling:


Het aangekochte product Het aantal terug te sturen lenzen
TopVue Daily (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly PLUS (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Bi-weekly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – met sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – zonder sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (2 lenzen) – met sterkte 1 onbeschadigde lens
TopVue Color (2 lenzen) – zonder sterkte 1 onbeschadigde lens


Producten TopVue:

Opmerkingen

Opmerking toevoegen

  • #14 / luc

    Alensa , Bedankt voor de goede oplossing . Vriendelijke groeten Luc

    18:03 10.08.2016 / Antwoorden
  • #13 / luc

    Beste Mijnheer ,Mevrouw, Een paar manden geleden heb ik u lenzen opgestuurd,volgens jullie was de doos beschadigd (volgens ons niet) ,zodat ze niet vervangen konden worden. Zou je dan A.U.B. de oude lenzen mee het beschadigde doos terug willen sturen naar ons !! ik heb hier al een paar mailen ,voor door gemaild,telkens dat jullie geen ander lenzen kunnen op sturen maar dat vraag ik ook niet , ik vraag gewoon de oude lenzen, ons terug te bezorgen ,wij hebben er tenslotte voor betaald . Graag een antwoord terug in het Nederlands a.u.b. ,bedankt vriendelijke groeten Luc

    14:45 08.08.2016 / Antwoorden
    • #18 / Hug antwoord op #13

      Heeft u uw lenzen ondertussen teruggestuurd gekregen? Als ik dit zo lees begin ik wat te twijfelen om te bestellen.... Vriendelijke groet.

      03:26 12.03.2017 / Antwoorden
      • #19 / info@alensa.be antwoord op #18

        Beste, zoals u in de comment hierboven kan lezen, hebben wij alles met Luc probleemloos kunnen oplossen.

        09:56 17.03.2017 / Antwoorden
  • #4 / Karen

    ideaal, ik wou deze graag eens proberen en dit is een extra stimulans

    18:03 22.10.2015 / Antwoorden

Log in

Log in met

Facebook Google