Geld-terug-garantie voor TopVue Contactlenzen

geld-terug-garantie stempel - Alensa

Voor onze TopVue contactlenzen kan u gebruik maken van de geld-terug-garantie. Dit wil zeggen dat als u de TopVue contactlenzen hebt geprobeerd en u niet tevreden bent, wij u een vergoeding voor de hele verpakking zullen geven, zolang u deze niet langer dan 365 dagen na aankoop terugstuurt. Neem in dit geval contact op met de klantendienst en volg zeker onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden voor een terugbetaling:

  • Deze garantie is enkel van toepassing op TopVue producten
  • De geretourneerde contactlenzen moeten verpakt, ongebruikt en onbeschadigd teruggezonden worden
  • De geretourneerde contactlenzen worden opgestuurd volgens onze omruil- en retourprocedure
  • De verzending moet een bewijs van aankoop door de Alensa.be webshop bevatten 
  • U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het terugsturen van de TopVue lenzen.
  • Wij retourneren u het bedrag dat u betaalde voor de TopVue producten op het moment van aankoop, ongeacht prijsveranderingen op de website. 
  • De zending moet een voorgeschreven aantal onbeschadigde en ongeopende contactlenzen bevatten – zie onderstaande tabel:

Het aangekochte product Het aantal terug te sturen lenzen
TopVue Daily (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly PLUS (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Bi-weekly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – met sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – zonder sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (2 lenzen) – met sterkte 1 onbeschadigde lens
TopVue Color (2 lenzen) – zonder sterkte 1 onbeschadigde lens

  • De garantie is niet van toepassing op voordeelverpak­kingen van TopVue met andere lenzen!
  • De garantie is niet van toepassing op bijkomende verzendkosten.
  • Bij voordeelverpak­kingen TopVue lenzen + lenzenvloeistoffen geldt de garantie enkel voor de TopVue lenzen!

Antwoord op # - Annuleer
#63
info@alensa.be

Geen probleem, Madeleine! Wij nemen contact op met u via email hierover

#56
Madeleine

Beste, Ik heb 2 doosjes multifocale lenzen besteld (één voor links en één voor rechts) Helaas geven de rechterlenzen niet de verwachte sterkte. Die voor het linkeroog zijn perfect. Kan ik dit doosje terugsturen of eventueel omruilen? Van de 3 lenzen zijn er 2 niet geopend.

#51
Rita

Graag attest voor de Mutualiteit aub Mvg Rita De Sutter

#44
Chris

Beste, Ik ben niet tevreden over deze topvue bi-weekly lenzen. De sterkte komt niet overeen met mijn maandlenzen van dezelfde sterkte. Daardoor is mijn zicht onvoldoende goed om mijn dagelijks werk in het ziekenhuis naar behoren uit te voeren.

#45
info@alensa.be

Beste Chris,

Blijkbaar zijn deze lenzen niet geschikt voor uw ogen. Op basis van de TopVue geld-terug-garantie kunt u ons deze terugsturen.

#14
luc

Alensa , Bedankt voor de goede oplossing . Vriendelijke groeten Luc

#13
luc

Beste Mijnheer ,Mevrouw, Een paar manden geleden heb ik u lenzen opgestuurd,volgens jullie was de doos beschadigd (volgens ons niet) ,zodat ze niet vervangen konden worden. Zou je dan A.U.B. de oude lenzen mee het beschadigde doos terug willen sturen naar ons !! ik heb hier al een paar mailen ,voor door gemaild,telkens dat jullie geen ander lenzen kunnen op sturen maar dat vraag ik ook niet , ik vraag gewoon de oude lenzen, ons terug te bezorgen ,wij hebben er tenslotte voor betaald . Graag een antwoord terug in het Nederlands a.u.b. ,bedankt vriendelijke groeten Luc

#18
Hug

Heeft u uw lenzen ondertussen teruggestuurd gekregen? Als ik dit zo lees begin ik wat te twijfelen om te bestellen.... Vriendelijke groet.

#19
info@alensa.be

Beste, zoals u in de comment hierboven kan lezen, hebben wij alles met Luc probleemloos kunnen oplossen.

#4
Karen

ideaal, ik wou deze graag eens proberen en dit is een extra stimulans

Maestro Master Card VISA VISA Electron PayPal Bancontact DHL GLS
Top