Geld-terug-garantie voor TopVue Contactlenzen

geld-terug-garantie stempel - Alensa

Voor onze TopVue contactlenzen kan u gebruik maken van de geld-terug-garantie. Dit wil zeggen dat als u de TopVue contactlenzen hebt geprobeerd en u niet tevreden bent, wij u een vergoeding voor de hele verpakking zullen geven, zolang u deze niet langer dan 365 dagen na aankoop terugstuurt. Neem in dit geval contact op met de klantendienst en volg zeker onderstaande voorwaarden.

Voorwaarden voor een terugbetaling:

  • Deze garantie is enkel van toepassing op onderstaande TopVue producten (in tabel)
  • De geretourneerde contactlenzen moeten verpakt, ongebruikt en onbeschadigd teruggezonden worden
  • De geretourneerde contactlenzen worden opgestuurd volgens onze omruil- en retourprocedure
  • De verzending moet een bewijs van aankoop door de Alensa.be webshop bevatten 
  • U bent verantwoordelijk voor de verzendkosten bij het terugsturen van de TopVue lenzen.
  • Wij retourneren u het bedrag dat u betaalde voor de TopVue producten op het moment van aankoop, ongeacht prijsveranderingen op de website. 
  • De zending moet een voorgeschreven aantal onbeschadigde en ongeopende contactlenzen bevatten – zie onderstaande tabel:


Het aangekochte product Het aantal terug te sturen lenzen
TopVue Daily (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Daily (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (180 lenzen) 172 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (90 lenzen) 86 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (30 lenzen) 26 onbeschadigde lenzen
TopVue Elite (10 lenzen) 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Monthly PLUS (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Bi-weekly (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air Multifocal (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Air for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (3 lenzen) 2 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium for Astigmatism (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Premium (6 lenzen) 4 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – met sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (10 lenzen) – zonder sterkte 8 onbeschadigde lenzen
TopVue Color (2 lenzen) – met sterkte 1 onbeschadigde lens
TopVue Color (2 lenzen) – zonder sterkte 1 onbeschadigde lens

  • De garantie is niet van toepassing op voordeelverpak­kingen van TopVue met andere lenzen!
  • De garantie is niet van toepassing op bijkomende verzendkosten.
  • Bij voordeelverpak­kingen TopVue lenzen + lenzenvloeistoffen geldt de garantie enkel voor de TopVue lenzen!


Antwoord op # - Annuleer
#115
Laurence

Beste, Ik veranderde van lenzen van daily focus naar top vue elite omwille van de prijs natuurlijk. Maar ik ben er echt niet tevreden mee. Ik heb er al veel uitgeprobeerd, de ene voelde al wat droger dan de andere, dus bleef ik uiteindelijk bij daily focus. Maar de prijs liet mij nog 1 keer veranderen. Om de 3 lenzen heb ik pas een min of meer een dragelijke lens. Wanneer ze niet dragelijk is, lijkt het alsof de omtrek niet dun is, het voelt aan als hard plastiek op mijn oog. Spijtiggenoeg zie ik nu pas dat ik deze terug kon geven. Maar ik voldoe niet aan de voorwaarde om het aantal gevraagde lenzen terug te geven. I.p.v daarvan bleef ik ze maar uitproberen. Misschien willen je toch een geste doen op mijn volgende (dringende)bestelling. M.v.g. Laurence Chedaleux.

#116
info@alensa.be

Beste Laurence, Het spijt ons dat u niet op de hoogte was van onze TopVue geld-terug-garantie. We hebben uw vraag via e-mail beantwoord.

#110
Bachiri

Het zijn lezen vanTopVue die ik wil terug sturen Met vriendelijke groeten.

#111
info@alensa.be

Beste Rafia,

Kan je ons het bestelnummer van die TopVue lenzen naar info@alensa.be opsturen? Op basis van het nummer van de bestelling sturen we je meer informatie toe.​​​

#108
Cedric De Smet

Beste Ik heb Topvue besteld maar ben helaas niet tevreden. Een van de 2 lenzen is wazig en ze zitten beiden echt slecht. Kan ik beroep doen op TopVue geld-terug-garantie? Mvg

#109
info@alensa.be

Beste Cedric,

De TopVue geld-terug-garantie is geldig enkel voor producten die op deze pagina staan. Deze garantie geldt niet voor losse lenzen.

#106
Koen Van De Putte

Beste, Ik heb de Topvue-air lenzen besteld en geprobeerd (factuur BE29810968) Dit is de eerste keer dat ik silicone hydrogel lenzen bestelde. Helaas ben ik er niet tevreden over. Het is alsof de dioptrie niet correct is, mijn zicht is niet scherp. Ik zou dan ook graag gebruik maken van de Geld-terug-garantie voor TopVue Contactlenzen. Ik had ook twee flessen Gelone vloeistof mee besteld waarvan er nog één ongeopend is. Met dank Koen

#107
info@alensa.be

Beste Koen,

Het spijt ons dat u met de lenzen niet tevreden bent. We hebben u meer informatie over TopVue geld-terug-garantie per email verstuurd.

#105
Nancy Rogier

Beste, Ik heb geen mail van jullie ontvangen. Ook niet in spam map. Kunnen jullie deze opnieuw sturen? Hartelijk dank! nancy.rogier@gmail.com

#103
Nancy Rogier

De TopVue lenzen die ik besteld had voor mijn dochter, bevallen niet goed. Ze verdraagt deze niet. Ze heeft er twee gebruikt uit een doosje van 30. Kunt u mij laten weten hoe de retourprocedure aan te vangen? Mvg, Nancy

#104
info@alensa.be

Beste Nancy,

We hebben je per email meer informatie over retourprocedure verstuurd.

#82
lowette

Beste ik heb twee doosjes top vue lenzen aangekocht maar ik verdraag ze niet en zie er niet goed mee. Uit elk doosje heb ik één lens geprobeerd. Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om mij verdere informatie te geven Ivb met het retourneren van de lensen Ik wil jullie alvast heel erg danken Met vriendelijke groeten, Fabienne Lowette

#101
info@alensa.be

Beste Fabienne,

Het spijt ons dat u met de TopVue lenzen niet tevreden bent. Wij contacteren u per email om dit verder op te lossen.

#80
Angeline

beste, ik heb 2 doosjes Top Vue air lenzen aangekocht maar ik kan ze niet verdragen. Mijn ogen tranen heel erg en de gezichtsscherpte is absoluut onvoldoende. Uit elk doosje is 1 lens gebruikt. Wil u mij verder informeren aangaande het terugsturen van de lenzen aub? met dank en vriendelijke groet, Angeline Pottier

#100
info@alensa.be

Beste Angeline,

Het spijt ons dat de lenzen niet naar uw wens zijn. Voor de TopVue lenzen geldt onze speciale TopVue geld-terug-garantie. Aangezien u van elke verpakking nog vijf ongeopende, onbeschadigde en ongemarkeerde lenzen hebt, kunt u ons deze met een gratis retourlabel sturen. U vindt de retourlabel in het bericht dat we u hebben gestuurd.

#56
Madeleine

Beste, Ik heb 2 doosjes multifocale lenzen besteld (één voor links en één voor rechts) Helaas geven de rechterlenzen niet de verwachte sterkte. Die voor het linkeroog zijn perfect. Kan ik dit doosje terugsturen of eventueel omruilen? Van de 3 lenzen zijn er 2 niet geopend.

#99
info@alensa.be

Geen probleem, Madeleine! Wij nemen contact op met u via email hierover.

#51
Rita

Graag attest voor de Mutualiteit aub Mvg Rita De Sutter

#44
Chris

Beste, Ik ben niet tevreden over deze topvue bi-weekly lenzen. De sterkte komt niet overeen met mijn maandlenzen van dezelfde sterkte. Daardoor is mijn zicht onvoldoende goed om mijn dagelijks werk in het ziekenhuis naar behoren uit te voeren.

#45
info@alensa.be

Beste Chris,

Blijkbaar zijn deze lenzen niet geschikt voor uw ogen. Op basis van de TopVue geld-terug-garantie kunt u ons deze terugsturen.

#14
luc

Alensa , Bedankt voor de goede oplossing . Vriendelijke groeten Luc

#13
luc

Beste Mijnheer ,Mevrouw, Een paar manden geleden heb ik u lenzen opgestuurd,volgens jullie was de doos beschadigd (volgens ons niet) ,zodat ze niet vervangen konden worden. Zou je dan A.U.B. de oude lenzen mee het beschadigde doos terug willen sturen naar ons !! ik heb hier al een paar mailen ,voor door gemaild,telkens dat jullie geen ander lenzen kunnen op sturen maar dat vraag ik ook niet , ik vraag gewoon de oude lenzen, ons terug te bezorgen ,wij hebben er tenslotte voor betaald . Graag een antwoord terug in het Nederlands a.u.b. ,bedankt vriendelijke groeten Luc

#18
Hug

Heeft u uw lenzen ondertussen teruggestuurd gekregen? Als ik dit zo lees begin ik wat te twijfelen om te bestellen.... Vriendelijke groet.

#19
info@alensa.be

Beste, zoals u in de comment hierboven kan lezen, hebben wij alles met Luc probleemloos kunnen oplossen.

#4
Karen

ideaal, ik wou deze graag eens proberen en dit is een extra stimulans

Maestro Master Card VISA VISA Electron PayPal Bancontact DHL GLS PostNL
Top